Audi e-mobiliteti. Pyetje dhe përgjigje.

Pyetje rreth karikimit

Informacionet për stacionet e karikimit në aplikacionin myAudi dhe në navigimin e automjetit janë të përditësuara çdo ditë. Informacionet mbi disponueshmërinë e stacioneve të karikimit përshtaten gjithashtu vazhdimisht, por ato mund të kenë një vonesë të vogël disa minutash.

Nëse automjeti juaj ndodhet, për shembull, në një garazh nën tokë, përditësimi i të dhënave mund të ndodhë vetëm pasi automjeti të krijojë një lidhje online (pak pas daljes nga garazhi).

Përveç pikave të përmendura këtu, mund të gjeni të gjitha informacionet dhe udhëzimet relevante në manualin tuaj të automjetit nën menynë "Bateria e lartë-volta - Karikimi - Nisi karikimin".

  • Automjeti duhet të jetë i çelur.
  • Përdorni kabllon që vjen bashkë me automjetin, nëse është e nevojshme.
  • Lidhni kabllon dhe mbajeni të shtypur deri në fund të mbylljes (LED pulson e bardhë).
  • Në stacionet e karikimit publike: Paguani për karikimin (mbani kartën RFID pranë lexuesit të stacionit të karikimit ose nisni karikimin përmes aplikacionit) dhe ndiqni udhëzimet në stacionin e karikimit.
  • Shënim: Përdorni vetëm kartat e karikimit (p.sh. nga Audi charging) që janë të miratuara ose pranohen nga ofruesi përkatës. Përdorni, nëse është e nevojshme, ofrues të tjerë ose kartë krediti.
  • Vëzhgoni LED-në e karikimit (kur është e gjelbër = automjeti është duke u karikuar). Legjenda është në formën e një ngjitëseje pranë prizës së karikimit.
  • Energjia e karikimit dhe koha e parashikuar e karikimit do të shfaqen në instrumentin e kombinuar sapo të hapet dera.
  • Mbyllni procesin e karikimit në automjet duke shtypur butonin në prizën e karikimit (për Audi Q8 e-tron, Audi e-tron GT).

Përfundimi i karikimit:

  • Hapni automjetin.
  • Paguani procesin e karikimit në stacion përmes kartës RFID nëse është e nevojshme - ndiqni udhëzimet në stacion.
  • Hiqni kabllon e karikimit (mundësia për hapjen do të tregohet nga LED dritë që ndizet sipër prizës).
  • Përdorni automjetin për të vendosur përsëri kabllon brenda, nëse është e nevojshme.

Përshpejtimi i karikimit varet nga modeli i caktuar i Audi e-tron dhe pajisjet e tij. Për Audi Q8 e-tron dhe Audi e-tron GT, karikuesi i dytë i bordit (OBC) që ofrohet si opsion siguron që modelet Audi të mund të karikojnë deri në 22 kW. Audi Q4 e-tron karikon me maksimum 11 kW.

Stacionet e karikimit me rrymë të ndryshueshme përdorin lidhësin tip - 2, i cili është lloji më i përhapur i lidhësit në hapësirën europiane dhe është përcaktuar si standard. Për karikimin e shpejtë përdoret një lidhës i quajtur CCS, i cili është një lidhës tip-2 i zgjeruar me dy kontakte shtesë për energji.

Karikimi në shtëpi mund të realizohet me ndihmën e një nga sistemeve të karikimit Audi dhe një prizë të zakonshme me energji të lartë ose prizë shtëpiake. Sistemi i karikimit e-tron Ladesystem connect dhe e-tron Ladesystem kompakt disponojnë përshtatësit përkatës dhe mund të përshtaten me infrastrukturën e disponueshme dhe fuqinë e lidhjes në vend.

Po, Audi e-tron mund të karikohet gjithashtu në një prizë të zakonshme shtëpiake.

Kohëzgjatja e karikimit varet nga fuqia e disponueshme dhe kapaciteti i baterisë, si dhe energjia e mbetur në bateri. Me një fuqi prej 11 kW, e cila korrespondon me një prizë të rrymës së fortë 16 Amper, modelet Audi e-tron mund të karikohen plotësisht gjatë natës. Karikimi i plotë zgjat rreth 8-8,5 orë. Me ndihmën e një High Power Charger, për shembull, Audi Q8 e-tron mund të karikojë deri në 170 kW. Me një kohë karikimi prej 31 minutash mund të gjenerohet 80% e autonomisë dhe kështu mund të arrihet aftësia për udhëtime të gjata.

Karikimi në shi ose lagështi është plotësisht i sigurt. Bateritë, lidhësit dhe stacionet e karikimit janë të ndodhur nën norma dhe rregullore të rrepta, dhe gjithashtu, rryma kalon vetëm kur ka një kontakt të përsosur midis stacionit dhe automjetit.

Me ndihmën e karikimit Audi, është i mundur aktivizimi i rreth 500,000 stacioneve të karikimit në 27 vende evropiane. Duke instaluar spinën e standardizuar të tipit 2, shumica e stacioneve të karikimit mund të përdoren jashtë vendit. Në pasqyrën e stacioneve.

Pyetje rreth automjetit

Përmes "Rekuperimit", automjeti mund të rikuperojë energji. Në këtë proces, sistemi elektrik i shpërndarjes funksionon si një gjenerator dhe kthen një pjesë të madhe të energjisë lëvizëse në energji elektrike, e cila ruhet në baterinë e lartë-volta. Ngjashëm me ndikimin e frenimit të motorit në një automjet me motor me djegie të brendshme, automjeti ngadalësohet gjatë procesit të rekuperimit. Kjo ndodh automatikisht kur ju shtypni pedalin e frenave ose largoni këmbën nga pedali i gazit në mënyrën e vozitjes D.

Kur shtypni pedalin e frenave, rekuperimi përdoret për të ngadalësuar automjetin. Vetëm kur është e nevojshme, aktivizohet frenimi shtesë. Kjo do të thotë që me një mënyrë të moderuar vozitjeje, është e mundur të frenoni vetëm përmes rekuperimit deri në pothuajse ndalesë të plotë, duke humbur shumë pak energji dhe autonomi gjatë frenimit.

Ekzistojnë mundësitë e rekuperimit automatik dhe manual:

  1. Në përdorimin automatik, forca e frenimit elektrike shpërndahet automatikisht mes makinës elektrike dhe frenave me disk. Në rregull, të gjitha proceset e frenimit deri në një ngadalësim prej 3 m/s realizohen vetëm përmes rekuperimit.
  2. Funksioni automatik i rekuperimit variabël ul shpejtësinë përmes rekuperimit në varësi të situatës së trafikut, për shembull, kur një automjet që lëviz përpara frenon. Gjithashtu, kjo varet nga të dhënat e përcaktuara të rrugës, siç është njohja e kthesave ose tabelave të vendit. Këtë funksion mund ta aktivizoni ose çaktivizoni në MMI (Multimedia Interface).
  3. Alternativisht, është e mundur të kontrolloni manualisht ndikimin e frenimit të rekuperimit. Këtu ka deri në tre nivele rekuperimi, të cilat mund të vendosen duke përdorur butonat e ndryshimit të marshit në timon. Rregulli është: tërheqja e butonit të majtë rrit efektin e frenimit të rekuperimit, ndërsa tërheqja e butonit të djathtë e ul atë.

Kondicionimi i pavarur është funksioni që ftoh ose ngroh brendësinë e automjetit nëse është e nevojshme para nisjes, duke siguruar një komfort të lartë klimatizimi që kur hipni në makinë.

Programimi ose aktivizimi bëhet përmes menusë së automjetit në MMI (Multimedia Interface) ose komodisht përmes aplikacionit myAudi – pa marrë parasysh nëse automjeti po karikohet në atë moment apo jo. Mund të zgjidhni mes startit të menjëhershëm ose funksionit të caktimit të orarit. Kur hapni makinën me çelësin e telekomandës, gjithashtu mund të aktivizoni një klimatizim të shkurtër.

Me opsionin me pagesë "Komfort-Standklimatisierung", mund të zgjidhni temperaturën tuaj të preferuar dhe të aktivizoni ngrohjen dhe ftohjen e sediljeve, ngrohjen e timonit dhe ngrohjen e xhamave para nisjes.

Die Reichweitenanzeige wird aus dem Batteriefüllstand, den aktuellen thermischen Bedingungen und den letzten Verbrauchswerten errechnet. Aufgrund der hohen Effizienz des Fahrzeugs und des e-Antriebs wirken sich jegliche Fahrwiderstände verglichen mit einem Verbrennungsfahrzeugs überproportional hoch aus. Den individuellen Verbrauchswert Ihres Fahrzeug finden Sie in der myAudi App unter "Ausstattungsdetails/Technische Daten/Verbrauch". Die Reichweite wird insbesondere durch folgende Faktoren beeinflusst: - Thermische Bedingungen (Kälte/Hitze) - Fahrverhalten/Geschwindigkeit - Bereifung (z.B. Winterreifen) - Fahrbahnbeschaffenheit (Nässe, Schnee) - Nebenverbraucher (Heizung, Sitzheizung, Heckscheibenheizung, Klimatisierung,...) - Beladung (Passagiere, Gepäck) - Seiten- und Gegenwind

Die Verbrauchswerte Ihres Fahrzeugs finden Sie in der myAudi App unter dem Menüpunkt "Ausstattungsdetails/Technische Daten/Verbrauch".

Es gibt im MMI-Menü unter "Fahrzeug/ Laden & Effizienz" den Menüpunkt "Laden…" - dort sehen Sie den genauen prozentualen Füllstand der Batterie. Auch der Ladeschieber, mit welchem Sie den Zielladestand definieren können, wird dort angezeigt. Es gibt auch die Möglichkeit, dieses Untermenü durch langes Drücken in das Shortcutmenü zu übernehmen und auch in der App (auf oberster Ebene).

Pyetje rreth gamës

Pas ciklit të provës WLTP, autonomia e Audi Q8 e-tron 55 quattro është 582 km, ndërsa e Audi Q8 e-tron 50 quattro është 491 km. Autonomia e Audi Q8 Sportback e-tron 55 quattro është 600 km, dhe e Audi Q8 Sportback e-tron 50 quattro është 505 km.

Edhe në dimër, me modelet Audi e-tron mund të arrini një autonomi të përshtatshme për udhëtime të gjatë. Klimatizimi i automjetit gjatë verës dhe dimrit ka vetëm një ndikim të vogël në autonominë totale të modeleve Audi e-tron.

  • Udhëtoni me parashikim dhe kujdesuni për shpejtësinë tuaj.
  • Përdorni modin drive select "Effizienz", i cili është i përshtatur për një vozitje shumë të kursyer.
  • Kujdesuni për nivelin e automjetit. Reduktoni rezistencën ndaj ajrit duke ulur lartësinë e automjetit përmes modit Audi drive select "Sport" ose "Effizient".
  • Kujdesuni për konsumatorët e tjerë të energjisë, si për shembull klimatizimi, radioni, dritat e para, xhami i ngrohshëm i pasmë. Këto gjithashtu përdorin energjinë nga bateria.
  • Shmangni përdorimin e pjesëve shtesë si për shembull katerë çantat e bagazhit në çati, nëse nuk është e nevojshme.
  • Përdorni presionin ECO të ajrit.
  • Përdorni Vorkonditionierung (programimi i kohës së nisjes), nëse automjeti është ende i lidhur me stacionin e karikimit.
  • Përdorni Range-Mode (funksioni i kufizuar i vozitjes).

Pyetje rreth baterive dhe riciklimit

Në bateritë HV (me tension të lartë) janë të pranishme shumë lëndë të çmuara si kobalti, litiumi dhe nikeli.

AUDI AG ofron një garanci prej 8 vitesh ose 160.000 kilometrash për baterinë me tension të lartë të automjeteve të reja. Garancia mbulon të gjitha defektet në lidhje me materialin dhe punën e prodhimit. Po, është e mundur të riparohet bateria HV nga personel i trajnuar (ekspertë të tensionit të lartë).

Si pjesë thelbësore e automobilit elektrik, bateritë tona janë të projektuar për cilësi premium, siguri dhe për të zgjatur gjithë jetën e automobilit. Bateritë e rikthyer, për shembull nga modelet tona plug-in hybrid ose nga automjetet para-seri të modeleve Audi e-tron, ne i riciklojmë sot në kompani të ndryshme riciklimi sipas kërkesave ligjore përkatëse në tregje. Po ashtu, stacionet e ngarkimit mobile të Audi-s mbushen me bateri të ricikluara të tensionit të lartë.