Dhe pasi të keni provuar quattro, nuk do të dëshironi të provoni asgjë tjetër. Pse? Sepse kjo makinë sjell fuqinë e motorit në rrugë në mënyrë kaq bindëse. Teknologjia e fundit quattro ofron dinamizëm dhe siguri, ndërsa në të njëjtën kohë ofron kënaqësi ekskluzive dhe unike ngarje. Një Audi me lëvizje quattro gjithashtu mund të ecë përpara në mënyrë të sigurt dhe të lehtë ku automjetet me dy rrota nuk kanë më asnjë shtytje - për shembull në rrugë të rrëshqitshme ose të paasfaltuara.
Audi ofron makinën quattro në versione të ndryshme të përshtatura për secilin model. Në serinë kompakte me një motor të instaluar në mënyrë tërthore, në boshtin e pasmë është montuar një sasi me shumë pllaka me aktivizim hidraulik dhe kontroll elektronik. Në makinën sportive me motor të mesëm R8, tufa me shumë pllaka ndodhet në boshtin e përparmë. Këto sisteme aktive shpërndajnë forcat në mënyrë të ndryshueshme në të dy akset në varësi të situatës së drejtimit.
Diferenciali qendror vetëmbyllës, i cili përdoret në shumë modele Audi me një motor gjatësor të instaluar në pjesën e përparme, është një ingranazh planetar thjesht mekanik. Normalisht, ai dërgon çift rrotullues në boshtet e përparme dhe të pasme në një raport prej 40:60.
Diferenciali sportiv në boshtin e pasmë është i disponueshëm për disa motorë të lartë. Ai mund të shpërndajë në mënyrë aktive çift rrotullues midis rrotave të pasme duke përdorur dy faza të mbivendosjes me tufa elektro-hidraulike me shumë pllaka. Në raste ekstreme, pothuajse i gjithë çift rrotullimi shkon në një rrotë - sistemi e shtyn makinën në kthesë, duke eliminuar nëndrejtimin që në fillim.
Audi ka 35 vite që udhëheq teknologjinë Quattro. Me mbi tetë milionë modele të prodhuara me teknologjinë quattro, Audi është prodhuesi premium më i suksesshëm në botë i automjeteve me lëvizje të përhershme me të gjitha disqet. Me Audi hënor quattro, së shpejti mund të jeni në hënë. Me quattro, Audi ka arritur një moment historik në historinë e automobilave - në vitin 1980, asnjë prodhues tjetër nuk ishte në gjendje të ofronte një lëvizje të shpejtë dhe të lehtë me të gjitha rrotat për prodhimin e serive të mëdha.
Teknologjia debutoi në Motor Show në Gjenevë në 1980 në të ashtuquajturin Ur-quattro. Në vitin 1986, Audi zëvendësoi diferencialin qendror të mbyllur manualisht të gjeneratës së parë me diferencialin Torsen, i cili mund të shpërndante çift rrotullues në mënyrë të ndryshueshme, i ndjekur në 2005 nga transmisioni i marsheve planetare me një shpërndarje bazë asimetrike-dinamike të forcave. Deri më sot, diferencialet e qendrës vetëbllokuese të Audi janë duke u zhvilluar vazhdimisht më tej dhe konsiderohen si një pikë referimi për tërheqjen dhe dinamikën e drejtimit, ndërsa në të njëjtën kohë janë shumë të ulëta në peshë.
Makina me të gjitha disqet quattro është një gur themeli mbi të cilin qëndron Audi. Tani marka po e forcon më tej - me modele të reja dhe teknologji të reja. Quattro në makinën e elektrizuar përfaqëson një koncept krejtësisht të ri për lëvizshmërinë e së ardhmes.