Si zemra e automjetit elektrik, bateritë tona të larta-voltaike janë projektuar për cilësi premium, siguri dhe jetëgjatësi të gjatë. Megjithatë, gjatë kohës, kapaciteti i baterisë zvogëlohet për shkak të proceseve normale të vjetërimit- sasia e energjisë që mund të ruhet. Lajmi i mirë është: Sjellja juaj e karikimit dhe përdorimit ka ndikim në jetëgjatësinë e baterisë dhe, me disa rregulla të thjeshta të përdorimit të përditshëm, mund të mbani kapacitetin e baterisë për një kohë të gjatë. Shtrirja fillestare do të ruhet për një periudhë të gjatë dhe ju do të bëni diçka aktivisht kundër humbjes së vlerës së automjetit tuaj elektrik.
Këshilla të thjeshta për një jetëgjatësi të gjatë të baterisë:
Rrugë e shkurtër: (p.sh. udhëtimi i përditshëm për në punë, pazari) | Distanca e gjatë: (p.sh. udhëtime për pushime, udhëtime pune, udhëtarë në distanca të gjata) | |
Përcaktimi i objektivit të karikimit: Në aplikacionin myAudi dhe në automjetin tuaj, mund të përcaktoni lehtësisht një kufi për karikimin maksimal të baterisë. Kështu, nuk keni nevojë të shqetësoheni për asgjë tjetër. | Konfigurimi në 80% | Përpara udhëtimeve në distanca të gjata, Audi rekomandon vendosjen e objektivit të karikimit në 100% për të arritur gamën më të lartë të mundshme. |
Koha e karikimit: Me funksionin e kohëmatësit të karikimit, ju mund të përcaktoni saktësisht kohën e nisjes. Këtë mund ta bëni drejtpërdrejt në automjet ose lehtësisht përmes aplikacionit myAudi. Kështu, procesi i karikimit automatizohet dhe bateria arrin nivelin e përcaktuar pak para nisjes. Përveç kësaj, funksioni i parakondicionimit e ngroh ose e ftoh hapësirën e brendshme të automjetit para nisjes, duke e sjellë në temperaturën e dëshiruar. | Parapërgatitje për rehati më të madhe | Caktoni orën e nisjes për të shmangur kohët e boshtit me një bateri të plotë |
Planifikimi i rrugës: Me planifikuesin e rrugës e-tron, mund të planifikoni itinerarin tuaj përpara udhëtimit. Ky planifikues merr parasysh autonominë tuaj individuale dhe përfshin stacione karikimi të përshtatshme gjatë rrugës. | Përdorni planifikuesin e rrugës e-tron nëse është e nevojshme | Rekomandohet përdorimi i planifikuesit të rrugës e-tron |
Modaliteti i ngarjes: | Modaliteti i ngarjes "efficiency" mundëson një stil ngarjeje efikas, duke ulur konsumimin e energjisë. Në këtë mënyrë, zvogëlohet ngarkesa elektrike dhe termike mbi baterinë, çka ndihmon në ruajtjen e kapacitetit të saj për një periudhë më të gjatë kohore. | Modaliteti i ngasjes **"efficiency"** mundëson një stil drejtimi efikas, duke ulur konsumimin e energjisë. Kjo redukton ngarkesën elektrike dhe termike mbi baterinë, duke ndihmuar në ruajtjen e kapacitetit të saj për një kohë më të gjatë. |
Karikimi i shpejtë (High Power Charging > 100 kW) rekomandohet kryesisht për udhëtime të gjata dhe jo për përdorim të përditshëm.
Gjatë karikimit të shpejtë, shpejtësia e karikimit ngadalësohet me rritjen e nivelit të karikimit të baterisë së lartë-volta. Për këtë arsye, një karikim i plotë i baterisë mund të zgjasë kohën totale të udhëtimit.
Planifikuesi i rrugës e-tron ju ndihmon me një planifikim optimal të karikimit, duke optimizuar ndalesat dhe kohën tuaj të udhëtimit.
Për të mbajtur kohën e karikimit sa më të shkurtër gjatë një udhëtimi të gjatë, planifikuesi i rrugës e-tron përdor të gjithë kapacitetin e baterisë dhe rekomandon një karikim mbi 80%, kur është e nevojshme. Pas përfundimit të udhëtimit të gjatë, vendosni sërish objektivin e karikimit në 80% për udhëtimet tuaja të përditshme.
Bateria juaj ka një "temperaturë ideale" prej mbi 20 gradë, për të qenë në gjendje të thithë energjinë në mënyrë efikase gjatë karikimit ose rekuperimit. Këtë temperaturë mund ta kontrolloni përmes të ashtuquajturës kondicionim i baterisë, duke ngrohur automjetin para nisjes me funksionin e klimatizimit të qëndrimit. Gjithashtu, kjo ngrohje rekomandohet para një procesi të karikimit të shpejtë.
Të gjitha bateritë e larta-voltaike për modelet hibride Plug-in dhe ato plotësisht elektrike të Audi janë projektuar për një jetëgjatësi të madhe. Audi ofron një garanci prej tetë vitesh nga dorëzimi i parë i automjetit ose për 160,000 kilometra të parë – në varësi të asaj që ndodh e para.
Dy tamponë e mbrojnë baterinë tuaj të lartë-volta shtesë nga mbingarkesat e padëshiruara dhe shkarkimet e thella që mund të dëmtojnë.
Grafiku është vetëm për qëllime ilustrative.
Kapaciteti i baterisë së lartë-volta të një automjeti elektrik ndahet në kapacitetin bruto dhe kapacitetin neto. Kapaciteti bruto përshkruan kapacitetin e plotë fizik të baterisë së lartë-volta. Për arsye mbrojtjeje nga shkarkimi i vetvetes, për të rritur jetëgjatësinë dhe për të siguruar rezervën e nevojshme për nisje urgjente, përmbajtja e energjisë teorike e disponueshme është kufizuar teknikisht. Ky kufi i energjisë që mund të përdoret faktikisht quhet kapaciteti neto.
Grafiku është vetëm për qëllime ilustrative dhe tregon kapacitetin e baterisë në shembullin e Q4 e-tron 40.