Kombinimi i teknologjisë elektrike dhe klasike të lëvizjes

Modelet hibride plug-in kombinojnë avantazhet e elektromobilitetit dhe teknologjive klasike të drejtimit. Tek Audi quhen TFSI e. Shtesa është një tregues i qartë se automjeti mund të lëvizet në dy mënyra si një hibrid plug-in. Një makinë elektrike me një bateri kompakte është instaluar për udhëtime të shkurtra dhe një motor shtesë me djegie për udhëtime të gjata. Shpërndarja inteligjente e energjisë kalon automatikisht ndërmjet disqeve sipas nevojës për efikasitet maksimal.

Çfarë është një hibrid plug-in?

Hibridi plug-in menaxhon veprimin balancues midis dy botëve të lëvizjes me një motor elektrik dhe një motor me djegie. Për t'u diferencuar nga hibridet e tjera, bateria mund të karikohet jo vetëm nëpërmjet rikuperimit të energjisë, por edhe nëpërmjet burimeve të jashtme si stacionet e karikimit ose prizat. Prandaj, hibridi plug-in është vendosur si forma më e zakonshme e hibridit. Termi rrjedh nga anglishtja nga "Plugin Hybrid Electric Vehicle" - shkurt PHEV. Prandaj PHEV është një shkurtim për hibridet plug-in, të cilat nga ana e tyre quhen TFSI e në Audi.

Rikuperimi dhe rritja e energjisë

Në hibride, motori elektrik mund të përdoret si motori i vetëm pa emetime ose mund të mbështesë motorin me djegie me fuqi shtesë të rritjes.

Në thelb, hibridi plug-in bazohet në konceptin e rikuperimit të energjisë - i quajtur rikuperim. Modelet PHEV nga Audi rifitojnë fuqinë kur frenojnë, në varësi të rrugës përkatëse dhe proceseve të frenimit të kryera.

Gjatë rritjes, motori elektrik mbështet motorin me djegie në varësi të mënyrës së zgjedhur të drejtimit dhe kështu siguron shtytje shtesë.

Rikuperimi gjatë frenimit: Audi Q3 45 TSFI e.

Katër mënyra drejtimi

Për ngarje efikase.

Koncepti i makinës është projektuar në mënyrë që shumë udhëtime të shkurtra ditore të mund të mbulohen thjesht elektrike. Cila formë e drejtimit përdoret mund të rregullohet duke përdorur katër mënyra të ndryshme drejtimi: drejtimi thjesht elektrik (EV), ndërveprimi efikas (hibrid) ose përdorimi parësor i motorit me djegie për të mbajtur (mbajtjen) ose për të rritur ngarkesën e baterisë për ngarjen elektrike të mëvonshme.

Gama nuk është problem

Nëse ngarkesa nuk është e mjaftueshme për të mbuluar distancën, motori me djegie fillimisht ndizet dhe më pas e merr plotësisht. Kjo rrit ndjeshëm shtrirjen. Gjatë një ndalese, mund të mbushni karburant si zakonisht dhe të vazhdoni të udhëtoni menjëherë. Nëse keni pak më shumë kohë në dispozicion, mund t'i karikoni bateritë në një stacion karikimi.

 

Motorr i kombinuar

Audi kombinon motorin me benzinë ​​turbocharged me injeksion të drejtpërdrejtë (TFSI) me një motor elektrik, bateria litium-jon e të cilit është instaluar nën dyshemenë e dhomës së bagazhit. Motori elektrik i motorit hibrid është i integruar në transmision në shumicën e modeleve hibride plug-in. Moduli hibrid përbëhet nga motori elektrik dhe një tufë ndarëse që lidh motorin TFSI me trenin lëvizës. Në të gjitha hibridet plug-in, fuqia transmetohet përmes të katër rrotave - për tërheqje të mirë edhe në kushte të këqija rruge dhe moti dhe për shkathtësi të lartë kur ngisni në një mënyrë sportive.

Sistemi i drejtimit: Audi A7 Sportback 55 TSFI e.

Bateria

Fuqia për makinat elektrike vjen nga një sistem baterish me qeliza litium-jon të ftohura me lëng, i cili ndodhet nën dyshemenë e dhomës së bagazhit. Bateria ruan deri në 14.1 kWh. Karikimi i plotë i baterisë 14,1 kWh të instaluar në shumicën e modeleve kërkon përafërsisht 2,5 orë në një lidhje të tensionit të lartë 400 volt me ​​dalje 7,4 kW dhe përafërsisht 6 orë në një prizë konvencionale shtëpiake 230 volt, 5 orë. Audi ofron një garanci për baterinë e tensionit të lartë të makinave të reja për 8 vjet ose 160,000 km, në varësi të asaj se cila nga dy ngjarjet ndodh e para.

Struktura e baterisë me tension të lartë: Audi A3 Sportback 40 TFSI e.

 

Modelet hibride plug-in quhen "TFSI e". Shtesa është një tregues i qartë se një automjet mund të lëvizet në dy mënyra. Një makinë elektrike me një bateri kompakte është instaluar për distanca të shkurtra dhe një motor me djegie shtesë për distanca më të gjata.

Po, hibridet ndahen në grupet e listuara. Dallimet qëndrojnë në tensionin, fuqinë e makinës elektrike, diapazonin elektrik dhe burimin e energjisë. Në veçanti, një hibrid plug-in (PHEV), ndryshe nga hibridet e tjera të përmendura, mund të karikohet edhe nga jashtë nëpërmjet një burimi të energjisë elektrike, qoftë në shtëpi, në punë ose në lëvizje në stacionet publike të karikimit.

Me Audi Q7 e-tron quattro, Audi prezantoi modelin e parë hibrid plug-in në botë me një TDI me gjashtë cilindra dhe një motor elektrik. Që atëherë, ky është zëvendësuar nga Audi Q7 TFSI e quattro (motor benzine me injeksion të drejtpërdrejtë).

Një kombinim i motorit me naftë dhe makinës elektrike aktualisht nuk ofrohet. Të gjitha modelet hibride plug-in të Audi që ofrohen aktualisht bazohen në një motor benzine turbocharged me injeksion të drejtpërdrejtë (TFSI).

Kontaktoni direkt me specialistët tanë në numrat:

+355 69 408 0240

+355 69 808 0044

 

Karikim në shtëpi

Karikoni në lëvizje

Gama